vineri, 16 decembrie 2011

Despre noi

 

  • Suntem o echipa cu peste 10 ani experienta in domeniul Protectiei Mediului, Sanatatii si Securitatii in Munca.
  • Ne-am dezvoltat implementand Sisteme de Management de Mediu ISO 14001 si Sanatate si Securitate Ocupationala OHSAS 18001 in companii multinationale de renume si colaborand cu experti internationali in domeniu.
  • Avem o buna colaborare cu Agentia de Protectia Mediului si cu Organismele de Certificare ISO 14001 si OHSAS 18001 si va putem reprezenta cu succes in relatia cu acestia. 
  • Am solutionat probleme de mediu din cele mai diverse si am elaborat numeroase documentatii si rapoarte cerute de autoritatile de mediu.
  • Am organizat instruiri pe teme de Protectia Mediului, Sanatate si Securitate in munca, ISO 14001 si OHSAS pentru diverse categorii de personal, atat direct productivi sau TESA, cat si top management. Am invatat sa ne adaptam mesajul in functie de audienta pentru a obtine efectul maxim.
  • Va conducem cu eleganta prin hatisul legislativ comunicandu-va punctual doar legislatia aplicabila domeniului dumneavoastra de activitate si care sunt masurile care trebuie luate.
  • Venim in sprijinul companiei dumneavoastra cu termene de livrare si preturile cele mai mici de pe piata. Toate serviciile si documentatiile oferite de noi vor fi adaptate specificului firmei dumneavoastra.
  • Va ajutam sa eliminati cheltuielile cu personalul propriu: cheltuieli cu salarii şi taxe aferente, cheltuieli de şcolarizare şi instruire, sau cu deplasari si timp nefolosit in folosul firmei.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu